Корпоративні подарунки: Правила ділового етикету. Рекомендації щодо вибору подарунку для співробітників, партнерів та клієнтів компанії

Що не варто дарувати на корпоративі

Різновид подарунків просто вражає, але не всі з них можна дарувати. Зовсім недоречним буде наступний список презентів:

  • Футболки, кепки, канцелярія та посуд, що відноситься до якогось бренду;
  • Сертифікати у салони краси. Зазвичай кожен ходить до свого майстра, тому презент може просто не знадобитися;
  • Шкарпетки з ангори або інша в’язана продукція. Такі вироби люблять більше люди похилого віку. Тому, щоб не викликати глузування в колективі, варто опинитися від цієї витівки;
  • Флешки. Дані пристрої вважаються пережитком минулого і мало ким використовуються.

Святковий етикет

Кожна сфера діяльності має свою етику міжособистісного спілкування. Наприклад, діловому партнеру не варто дарувати дорогих подарунків. Що ж до таких аксесуарів, як запонки чи краватка – дуже непогана ідея для подарунка бізнесменові. Але за правилами етикету неможлива, тому що не можна дарувати речі та предмети особистого гардеробу.

  • Щодо парфуму, від даного подарунка також варто утриматися.
  • Навіть якщо відома марка продукції.
  • Не варто купувати сувеніри на релігійну тематику чи вироби культу, оскільки РФ багатонаціональна країна.
  • І не завжди зрозумієш якого вчення чи віри дотримується бізнес-партнер.

Ринок пропонує багато жартівливих предметів, але не всі розуміють жарти. Тому цю витівку також не варто розглядати, щоб ненароком нікого не образити.